hejåhå!

William har hunnit bli ett år äldre i måndags, alltså är han 3år nu! helt sjukt egentligen, känns nästan som att de var nyss vi var på bb och han var pytteliten. men ikket! trotsen har kommit, dock är han bara sådära jätte trotsig mot mig. men man får väl glädja sig åt att jag kan skratta åt de om några år? var även på bvc med honom under dagen, hela 14kg väger han och 91cm lång, de tycker han är lite för kort. men hey, hans ena kusin är inte så lång och inte hans mormor heller för den delen. 
nu är det dags att städa ur gästrummet lite, för ikväll får jag och Wille
sovgäster! då kan det inte se ut som ett bombnedslag där inne minsann!

Kommentarer
Postat av: Mormor

hmmm jag e väl inte kort eller ?

2012-02-21 @ 18:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0