inte riktigt helt kry

Wille har varit sjuk sen måndags kväll ungefär. I igår fick han vara hemma med sin morfar för att han hade sån hemsk hosta och inte riktigt var helt kry, idag har jag varit hemma med honom. För att han har inte sovit mycket i natt och han växlar mellan feber och ej, samtidigt som han har den dära hemska ajaj hostan och orkar inte göra någonting. Så jag stannar hemma med honom imorgon också, på fredag återgår jag till jobbet igen för då är morfar hemma igen och issa skulle vara med honom en liten stund. tur jag har så fina föräldrar och vänner!

på lördag är det en ikea resa inbokat, så då får William ha mormor helt för sig själv. Om han är frisk igen, skulle de fara på badhuset, vilket som han älskar. Medans jag, min far och min underbara karl far och slösar bort massa pengar. fast det är väldigt nödvändigt, för i dagsläget har vi inte ens någonting vi kan hänga ytterkläderna på. som jag längtar tills allt är inhandlat och uppsatt eller dit ställt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0