fart och fläkt

ja, alltså uppdateringen här är inte alls den bästa!
har lite grann att stå i just nu och då prioriterar jag bort det oviktigaste.
med lite grann så är det flytt, jobb och kursen, samt matematiken.
först måste jag sätta upp tio nya våder i lägenheten, just för att jag varit så
smart och satt upp massa väggord med dubbelhäftande tejp, grejt! verkligen..
sen måste jag börja packa ner hela mitt liv i låder pö om pö och samtidigt
göra en uppgift i skolan och plugga matematik och samtidigt vara på jobbet.
fast samtidigt så trivs jag riktigt bra med fart och fläkt omkring mig, men lite
mindre skulle inte alls skada!


bjuder även på två tillgjorda bilder och en normal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0