upp och ner

nu är allting kaos, alltså med lägenheten och huset. hälften av våra saker är här och hälften i huset. nån lampa här och där, några kläder här och där. näe, men helt kaos är det inte riktigt. alla Williams saker är i huset, förutom hans kläder då och allt som hör till köket är också där. sen packar jag ner lite hit och dit i lådor, som ska dit i helgen och alla möbler åker också dit i helgen.. närmare bestämt fredagen! och just nu håller jag på att måla i tvättstugan, är inne på andra varvet, ett varv kvar bara + listerna. sen målar jag även fönstrerna i vardagsrummet, ett varv kvar på det ena och två varv kvar på det andra. och samtidigt jobbar jag, och wille ska skolas in på syskon avdelning. lovely? som tur är så sköter Williams pappa inskolningen, med tanke på att jag bara har ett "vick pass" på jobbet, så kan ej vara borta. stort tack till mr m alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0