sliparn

Jag håller på att rusta upp lite möbler, bland annat en ur gullig byrå som jag snart är klar med. Behövs lite färg på en låda och själva byrån + tapet i en låda. Den kommer bli så himla fin! Och nu ikväll ska jag börja med en byrå som (jag antar att min morfar ägt förr? men den har stått hos mina föräldrar i många år) jag tycker redan att den är fin, men med lite extra mycket kärlek så kommer den bli underbart fin istället!
 
Har även gjort om två stolar, ska bara klä om dynorna (d.v.s. hitta det tyget jag vill ha och sätta fast det). Även en dörrskylt och två vanliga skyltar är gjorda och klara! 
 
Förra veckan fyndade jag en kruka i trä, som man hänger upp. Den målar jag vit och funderar på att fixa dit en text eller en symbol, har inte bestämt mig ännu. Och en gammal korg som ska stå i sovrummet och förvara böcker/tidningar m.m är även målad och klar, har dock funderat på att klä den inuti. Men i samma tyg som stolarna och det tyget har jag ännu inte funnit i affärerna. Bilder på det kommer senare, även vad allt gick på. Men stor skillnad på sakerna är det verkligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0