Wednesday and the dentist

onsdag? jag var hundra procent säker på att det skulle vara torsdag
idag, men ack så fel jag hade. tur att alarmet ringde och påminde mig
om Williams tandläkare tid. hos tandläkaren gick det mindre bra, William
var inte på sitt bästa humör och vi fick avbryta alltihop. så nu inväntar vi
en remiss till piteå, sen får vi se hur dem gör. och för er som undrar så
har min lilla vän gått och skaffat sig ett tandtroll som gjort ett hål, men
som antagligen inte kommer gå att laga i vaket tillstånd.

senare under dagen ska vi iväg och göra diverse ärenden och ikväll ska
jag fortsätta med det som inte hinns med under dagen. igår var även
andreas förbi och då passade vi på att sätta upp en till vägglampa i
Willes rum, samt hans rullgardin och en tavellist i köket.

upptäckte även att våran diskmaskin visst fungerar. alltså har vi
stått och handdiskat helt i onödan, enda sen vi flyttade in. eftersom
att en vän till mig konstaterade att den inte fungerade, så har vi
aldrig testat den och därför aldrig fått reda på om det verkligen stämde.
jaha, tänkte jag! men funderar på att lura gogubben när han kommer
hem på fredag, han vet fortfarande inte om att den fungerar så. haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0