försvinn!

William hade det kämpigt med drömmar inatt och diverse, vilket resulterade
i lite sömn för mig. han somnar om lätt, så fort han inser att jag är där o.s.v.
men jag ligger lite halvt i paniken, klar vaken och undrar hur sjutton jag ska
kunna somna om nu. för när han vaknar skriker han rakt ut, jag hoppas
för guds skull inte att dessa mardrömmar är tillbaka! han behöver sin sömn
och jag behöver min
gogubben for till norge igår kväll, han var hemma en dag extra. eller
rättare sagt, han och jeffan började fara mot norge i söndags, men
skyltarna som varnar att gränsen är stängd eller ej, var inte igång.
så när de väl kom fram till merkenäs så var det stängt. de vände om
och sen släppte han av jeffan i arjeplog och kom sedan hem till mig!
så igår for han, kl två inatt hade de öppnat gränsen igen. så de var
framme i saltdalen kring halv fyra. och idag saknar jag honom mer
än någonsin, ungefär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0