rasslar till

har haft en liten snabb visit utav min kära vän andreas, hunnit hänga lite tvätt och plocka bort tvätt samt diskat. sådant som jag inte tycker är så roligt, men det måste göras de med.

jag hade dessutom fått för mig att idag var det minsann torsdag, visst jag upptäckte att det bara var onsdag när jag vaknade till, men ändå. haha!


satt just och åt mitt kvällsfika, så nu är det sängen för hela slanten och idag lyxar jag till det och låter William sova med mig. (ja, jag har svårt att slita mig i från honom) + att han är så sjukt varm och mysig om nätterna.
imorgon är vi lediga och då blir det fin besök, fika och sen återstår det att se vad dagen har att bjuda på. men mys står alltid på vårt dags schema

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0