här boar vi lite va?

Antar att jag har "boat" den senaste tiden så som jag har hållit på med allt möjligt här hemma. Nu ikväll har jag städat kylen, dammsugat varje vrå, tvättat samt hängt tvätten och sedan plockat bort allt jag tvättade förra veckan. Hann även med att diska och dammtorka lite. Men nu värker fogarna ganska mycket, så planerar att sitta och se på tv en liten stund innan jag stänger mina blå. Fast innan dess ska jag tvärt ut i garaget och måla det sista på Williams plåtskåp, det håller på att bli vitt och vill helst vara klar med det innan bebis kommer.
 
Vagnen är klar, bebisfiltarna är tvättade, bb väskan är packad och bilbarnstolen är framtagen, skötbordet är fixat, blöjor har inhandlats + hygien artiklarna, kläderna är tvättade och lagda i byrån, sängen står redo och vi är definitift redo, när kommer du bebis?
 
 
Förvärkarna har börjat bli riktigt jobbiga, de kommer nästan varje kväll med tio min emellan ibland, men de bestämmer sig inte för att göra ondare och sedan avtar de efter ca fyra timmar. Snacka om att bli lite lätt lurad de gångerna! Och får inte många timmars sömn under nätterna heller, antar att det är toalettbesöken och vändningarna som sabbar det totalt, men även bebis brukar ha disco i magen kring fem på morgon/natten. Den sparkar på så pass bra att jag till och med blir illamående då och då, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0