Jisses

Idag fick jag mig en rejäl sovmorgon utav gogubben, det behövdes verkligen. Men redan vid sex snåret hade jag funderationer på att gå och lägga mig igen, la mig istället i soffan ett tag. Har haft ett sånt hemskt illamående hela dagen, men det har börjat gå över en aning nu.
 
 
Kändes som att jag inte gjort någonting alls idag, så då satte jag igång och rensade Williams garderob, det behövdes verkligen. En över full banankartong blev det och i hans garderob minskades det inte alls mycket. Så nu är det köpstopp på William kläder ett tag framöver!
 
 
Gogubben började köra till Norge för ett tag sedan och imorgon åker William till sin pappa. Det blir alltså helt tomt här hemma igen, jaa förutom mig själv då. Får försöka fördriva tiden lite i veckan, blir så hemskt ensamt och tråkigt annars. På veckoschemat står det "bm tisdag", "min födelsedag onsdag", "bebis bf torsdag", "mattias kommer hem fredag" (om nu inte bebis bestämmer sig för att titta ut tidigare under veckan, återstår att se).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0