Nästan samma vecka

 
Klippte ihop två bilder, som ni ser. En med William i magen och en men lill*n i magen. Dock är jag lite osäker på vilken vecka jag var i när bilden på William magen togs, vet att det var i slutet. 
 
Denna magen är större än William magen, men har läst lite på internet att med andra barnet blir man större och även syns magen fortare. Och ja, det stämmer! I alla fall på mig.
 
Kommer sakna min gomage när den väl är borta, men då har vi samtidigt fått vår älskade bebis och jag kan äntligen leka med min älskade William som förr (något som jag verkligen saknar). Fast jag tror det är mycket vanligt att man saknar magen stundvis då och då. Är så otroligt mysigt och spännande på något vis att få bära på ett liv. Och samtidigt tror jag alla som är gravida önskar/längtar efter att få göra saker som man tidigare aldrig haft "problem" med.
 
Tänk, snart har jag två älskade barn! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0