nu är det slut på veckan

Började dagen med en sovmorgon till klockan tio. Ursh vad jag måste ha varit borta som inte ens märkte att gogubben klev upp och myste ner sig i soffan med lilleman framför en film. Men i o för sig så var jag vaken flera gånger inatt igen (ovanligt va?) och vid fyra hade jag kraftiga förvärkar så jag bestämde mig för att stiga upp och sätta mig i soffan för att se på lite tv, så någon gång vid sex "lugnade" det ner sig och jag somnade bums i sängen igen. 
 
Efter jag ätit lite "frukost/brunch" så städade jag och lilleman hans rum, var ett tag sen sist och oj vad han har leksaker den pojken. Vet inte riktigt vart jag ska lägga allt, så har funderat på att rensa ut lite och plocka fram det framöver så det blir som "nytt" igen, brukar vara uppskattat av lilleman. Passar på att rensa bort lite när han sover, så han inte märker det.
 
Sedan inhandlade vi en present till gogubbens mamma och kort därefter åkte vi iväg till arjeplog för att ge den till henne + hälsa på lite. Vi kom hem igen kring halv åtta tiden och sen dess har Wille fått bada, äta kvällsfika och sen blev det bums i säng för honom, så trött som han var!
 
Nu är det även dags för mig att checka ut från denna fredagen. Har börjat bli många tidiga kvällar för mig den senaste tiden, visserligen skönt. Men man känner sig ju riktigt tråkig ibland. Hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0