vet du, mamma är lite trött

Fy vad jag sover dåligt om nätterna nu, visserligen kommer ju bebis hålla mig vaken om nätterna. Men det är faktiskt en helt annan sak motför att drömma mardrömmar, kroppen domnar bort, vändningar, kissnödig m.m.
 
 
Jag har sån tur att jag har gogubben hemma i veckan, så han ger mig sovmorgon och tid till att slumra till på soffan under dagen, för de ni... det behövs! Tror dock att jag håller på att dra på mig en ordentlig förkylning också, men det återstår att se hur de blir med det.
 
 
Nu ska jag ta och kliva upp, ta mig ett bad och få i mig nå mat. Mina fina sitter och spelar gitarr till och från, samt busar järnet, precis som det ska vara.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0