bebismage v.36

Dessa togs igår, men glömde bort att lägga in dem här. Nu känns det som att jag kommer gå sönder vilken sekund som helst, bebisen tar verkligen all plats i magen. Visserligen är den fixerad sen nån vecka tillbaka och jag tror minsann att magen har sjunkit en aning, om inte annat så känns det som så i alla fall.
 
Sen antar jag att bebisen inte kan kicka till mig hårt längre, för den bjuder inte på sådana sparkar som gör att jag tappar luften längre, i stället är det mer som att den drar en fot eller en armbåge över magen eller hur man ska förklara. Fast den kan fortfarande peta på nerver eller något sådant kring bäcknet, vilket resulterar sig i att när jag går så måste jag ibland stanna upp för att det liksom tar tvär stopp. 
 
Och att ens tänka tanken på att ställa sig upp snabbt eller tvär "snöra" sig ut ur sängen, är förbjudet. Smidigt är det inte och inte heller så skönt att direkt få en kraftig sammandragning. Härlig känsla, men inte så skönt som sagt! Är precis som att kroppen säger "nej, nej inte så".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0