fotografering

Oj så trött jag är och det var även William som somnade tidigt. Märks att klockan är tillbaka dragen, fast jag tänker alltid "egentligen är ju klockan två, när det står att den är ett". Dags att vänja av sig det kanske.
 
I lördags var förresten jag och gogubben på en gravid fotografering hos Viktoria! Och nu ikväll satt vi och kollade igenom vilka bilder vi ville ha. Oj så nöjda vi är, otroligt naturliga och fina bilder!
 
Vilken tur att jag inte bangade på att boka en fotografering, men det som gjorde att jag verkligen vågade är att jag tog några när William var i magen och jag ångrar inte en sekund att jag har dem, mycket fint minne! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0