pjuh

Nu är jag tröttare än tröttast, så ska strax gå och lägga mig! Så fort bebis slutat sparka så hårt.
 
Igår kväll åkte vi i alla fall till arjeplog och sov över en natt hos gogubbens föräldrar, sedan på morgonen hälsade vi på folk och gick en liten sväng på marknaden, för att inhandla munkar (inte för att jag är så förtjust i dem längre, men det hör liksom till marknaden). Efter vi intagit lunch i magarna, så började jag köra hem. Gogubben stannade kvar och kommer hem inatt, klart han ska få roa sig ibland! haha
 
Väl hemma åt jag middag med min mor och så var vi in på dollar en snärt, sedan började jag sy min amningskudde/sovamellanbenen kudde. Kan tala om att den är så skön!
 
Nu har bebis lugnat ner sig, så dax att hopp i säng.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0