utvecklingssamtal

Började morgonen med att gå ut och sopa av och skrapa rutorna på bilen, för att sedan bege mig på utvecklingssamtal om William. Blir så stolt över min lillkille som lärt och lär sig så mycket! Snäll och artig är han också. Dock ska jag träna honom mer på att klä på sig ytterkläderna, men blir nog lättare för honom när overallen används istället för täckbyxor och jacka. När man är liten så fastnar man så lätt i "banden" på täckbyxorna och de hamnar lite vart de vill. 
 
Passande att många av de sakerna han tycker om att göra/leka med på dagis, kommer han få i julklapp. Som är bland annat bockarna bruse boken, plus plus, magneter och pussel. Sen har jag även fyndat en "min första fakta bok" som handlar om dinosaurier och hur de uppstod, levde m.m. Är verkligen en super fin bok, som jag tror han kommer tycka om mycket!
 
Sen har vi även funderat på att köpa skridskor till honom, eftersom att både jag och Mattias tycker om att åka. Så skulle vara lite extra kul om William tyckte om det och kanske fick lite intresse för det så att säga. + att det blir roligare för William på skolan/dagis när de far på ishallen och han faktiskt kan åka själv, det tyckte då jag om när jag var mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0