bebismage v.30



Vecka 30! oh, äntligen känns det som att vi nått ännu en milstolpe.Trettio veckor har jag haft ett litet liv i magen och nu börjar det bli riktigt spännande! På senaste tiden känns det som att veckorna bara har sprungit iväg och det har väl både sina för och nack delar.
 
Hur som helst, här har vi tre färska bilder på kanonkulan. Lägg märke till andra bilden, hur det buktar inåt vid revbenen och nere vid höfterna ungefär (vissa dagar ser det ut som att jag bara har klistrat fast en ballong på magen. Haha!)  Nu har även naveln börjat vända på sig, underligt det där egentligen. Men jag har fortfarande svårt att förstå att en bebis som är ungefär 39-41 cm långt ryms där inne?
 
Blev ingen sjukgym idag, eftersom att min sjukgymnast var sjuk. Attans! och bara för det så åkte jag på världens värk under dagen, aj! Jag har verkligen fått respekt för det här med foglossning. Ursh säger jag bara! Hoppas bara att sjukgym hör av sig så fort som möjligt eller ska man säga att jag hoppas på att hon blir frisk imorgon eller på måndag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0