bm och sjukgym.

Startade dagen med att pussa på lilleman och äta go frukost, innan det var dags att skjutsa honom till dagis. Påväg ut till bilen ringde sjukgym, yey! Fick en tid senare under dagen för akupunktur och få min tens apparat, har haft riktigt ont i helgen så det kändes bra. 
 
Hemma igen, ringde till bm för att höra om vad jag kan/kunde göra åt allt flimmer + huvudvärken. Hon ville ha upp mig för provtagning direkt, väl där så visade det sig att mitt blodtryck ökat ännu mer, dock ingen äggvita(protein) i urinen.
 
Så hon ringde både förlossningen i sunderbyn och specialmödra i piteå, för att få råd och veta vad hon skulle göra med mig. Till slut kom de fram till att ta tox prover på mig, som de sedan ringer om resultat under dagen imorgon. Skulle jag dock få mer huvudvärk, så ska jag ringa förlossningen direkt för att få hjälp.
 
Nervös över provsvaren, hoppas verkligen inte att de visar något som har med havenskapsförgiftningen att göra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0