can you blow my whistle baby, whistle baby

Blev lite paff här om dagen, när jag satt fast William i bilbarnstolen och sedan satt mig själv och startat bilen. Då börjar stereon direkt och första låten är flytta på dig - Alina Devecerski (lagomt stressande låt anser jag) Men till min förvåning så börjar William sjunga till låten. Oj tänkte jag och en liten stund senare började Whistle - flo rida spelas och gissa vem som satt och nynnade så vackert till. Jisses tänkte jag, kan han sjunga på engelska nu också! Stor killen!
 
Nu är han för övrigt nyklippt och fin. Men nästa gång han behöver klippas ska vi gå till en frisör, för nu är William så pass van att bli klippt och bryr sig inte längre om öronen. Han har tidigare blivit halverst hysterisk, när jag varit brevid öronen och klippt, men nu mera går det finfint! Han är så duktig. Och mina "klipp egenskaper" är inte så bra, hans frisyr duger. Men hade varit kul att ge honom en riktig frisyr så att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0