mvc

Efter jag lämnat William på dagis, så for jag iväg på min tid hos barnmorskan. Där kollades det vanliga + blodprov. Bebis mår kanon och ville inte alls vara med när hon skulle kolla hjärtljuden, istället flyttade den på sig och sparkade iväg apparaten, en livlig en! haha
 
Jag har dock inte ökat i vikt som jag borde, så får börja äta ännu mer och sedan hade jag även järnbrist, så måste inhandla ännu mer järntabletter som hon rekommenderat (har ätit några andra under tiden, men tydligen är de inte nog bra). Så jag ska börja ta två st om dagen tills barnmorskan säger stopp! 
 
Sen har även blodtrycket börjat stiga, låg på gränsen till alldeles för högt och det resulteras i att de blir tätare besök för att hålla koll på blodtrycket. Med William fick jag som sagt havenskapsförgiftning (det började med högt blodtryck, sedan kom protein i urinen och sen började huvudvärken + allt flimmer framför ögonen). Det började kring denna vecka, så det återstår att se hur det går denna gången! Så länge bebis mår bra är jag nöjd! ♥
 
Fundusmåttet var däremot på sin rätta plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0