snööö, mamma!! snööö!

 
Det märks att William är mer åt en vinter älskare än sommar. Eller ja, alltså han älskar att bada i havet, sjön och så vidare. Men så fort han såg att det snöade så skulle han ut och skotta, haha! 
 
Idag har William varit på dagis sina timmar och jag försökte vila, dock gjorde inte bebis det. Så det blev inte så mycket vila direkt. Efter dagis for vi till hans mormor och morfar, som han älskar dessa två människor! Senare gick vi en liten sväng på tjejkvällen, jag gick en stund med Sandra också! Det enda vi inhandlade var ett gäng små djur till Wille och cillit bang åt mig, haha! Vill inte inhandla massa kläder och så kanske de inte passar sen, skulle nog vara en flopp.

Kommentarer
Postat av: Johanna - Gravid v.30

Åh usch! Jag hör verkligen till en av dom som avskyr snön..

2012-10-09 @ 00:53:02
URL: http://Johannaastenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0