Det närmar sig

På onsdag ska Wille operera sig. Han hör dåligt, så de ska sätta in rör i öronen för att kunna dränera ut vätskan han har bakom trumman. Så på tisdag åker jag, barnen och min kära mamma till Luleå, för lite shopping och sånt, samt sova på patienthotellet eftersom att Williams op tid var så tidigt på onsdags morgonen. Är nämligen inte så sugen på att dra upp barnen från sängen halv fem..


Dock får jag lite ont i hjärtat när jag tänker på själva operationen, för han ska sövas. Och jag har blivit så blödig av mig, så jag kommer säkert stört grina när han somnat och jag går därifrån.

Fast det är inget farligt och han kommer vara precis som vanligt efteråt, förutom att han förmodligen börjar höra bättre allt eftersom och att han säkert kommer vara lite mer trött från narkosen. Men ändå, han är ju min lilla, lilla pojk ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0