Laktosfri

Lykke har sen lite mer än en vecka tillbaka, bajsat varje gång efter amning. Lika löst som vatten och hon har börjat skrika utan anledning (hon är verkligen ingen skrik bebis) tycker det är väldigt underligt! Sedan började jag fundera mer på om dessa "babyfinnar" verkligen är det. Kan hända att det är utslag p.g.a allergi. Eftersom att Wille var en mjölkprotein allergiker som bebis och sedan övergick det till laktos och för ett år sedan försvann allt som hade med mjölk allergi att göra! Så tror jag även att Lykke är allergisk mot mjölk. Från och med idag är jag laktosfri och har det inte blivit någon förändring nästa söndag, går jag istället över till att bli helt fri från mjölk (proteinet också). Som tur är påverkas inte hennes viktuppgång p.g.a allt bajsande. Men det beror mer på att hon äter så pass ofta och länge fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0