Lilleman i magen

William har inte bara en speciell månad, han har två. Ena är februari, den 20e för att vara noggrann, andra är den här månaden. Just för att den 5e november 2008 fick jag veta att ett liv växte i min mage, samma dag fick vi (jag och Williams pappa) se honom för första gången. Chocken var stor, men lyckan var ännu större! Älskade, älskade lilla William om du visste hur mycket du gjort för mig och vad du gör för mig. Du är verkligen min klippa! Till att gå från att ha varit en oansvarsfull tonåring, till att bli en ansvarsfull mamma var ett stort kliv. Men jag klarade det galant, med hans hjälp, min lilla William ❤️ 



Tänk att det är snart 5år sedan jag fick se dig för första gången, 5ÅR SEDAN! Hjälp va tiden går fort
 




Du, din syster och vår Mattias är allt för mig. Ni gör mig hel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0