Yeeeeey

En dag förra helgen var gogubben tvungen åka till Norge, så då passade jag, William, Lykke och våran fina Sandra på att fara och åka pulka!

Att man hinner glömma hur kul det är över en sommar! William var överlycklig att jag åkte med honom, brukar alltid vara gogubben som åker annars. Även sandra tog sig ett åk och Lykke satt så snällt i vagnen. 


Tyvärr stack det upp små kvistar och buskar här och var. men hoppas på att det kommer ännu mer snö inom kort, så det är fritt fram att åka!


Vi gick även förbi lågstadiet där det finns en "spindelnäts gunga". Lykke gillade det inte, men jag och William som vi skrattade! Älskar vinter säsongen, finns så mycket att göra med barnen och nu när jag inte är gravid och otymplig, så kan äntligen även jag göra allt med dem båda!




Sandra och William på fotot






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0