Just det, ja!

Har glömt tala om att jag fått ett jobb, ett vikariat rättare sagt. Började den 23e med en dags introduktion (som gick bra för övrigt), sen den 24e började allvaret. Första dagen var stressig, andra bättre och nu går det himla bra måste jag säga! Vad jag jobbar med? Jo, jag är köksa i dagis kök. Vikarierar istället för min mor som varit på op. Så detta vikariat räcker tills den 4e juli, sen blir det ett hopp på fem veckor och därefter jobbar jag tre veckor till. Efter det blir jag nog hemma tills bebisen kommer ut eller jaaa, det beror ju på hur jag mår. Men med Lykke hade jag världens foglossning och tror inte jag kommer slippa undan den denna gången, men man vet aldrig! Peppar, peppar!
 
 
Skönt i alla fall att hinna jobba ett tag, nog för att jag saknar kidsen nå fruktansvärt mycket under de timmarna vi inte ses. Men jag har dem nära, William är en dörr ifrån och Lykke två dörrar ifrån. Som ni förstår så är jag alltså på deras dagis i köket. Himla bra måste jag säga!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0