Abeko

Åh! Jag som tänkte vara smart och kolla in en vinteroverall till William samtidigt som jag skulle beställa liggdelen till vagnen, samt regnskydd. Istället hittade jag en overall som jag verkligen, verkligen skulle vilja ha! Men tyvärr är den slut och så klart på rea, så osäkert om den alls kommer in i lager igen... suck!
 
 
Letat som en galning på andra sidor, men tyvärr finns inte Williams storlek någonstans!! Hittade även samma täckbyxor och täckjacka, men nej så klart fanns inte det heller i rätt storlek. Ja, men liggdelen och regnskyddet då? Jo, liggdelen fanns, men inte regnskyddet. Så jag väntar med att beställa en stund till, just för att se om de andra två sakerna ploppar in i deras sortiment igen. Håller tummarna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0