Vattenläcka och skratt

Vet ni vad? Lilla Ailin skrattade idag för första gången och jag började tok gråta i samma veva, ja som ni förstår så är hormonerna kraftigt i obalans ännu.

Men vad gör det, vi har ju en så jäkla söt bebis så det är liksom värt det! Samt alla förlorade timmar med sömn, försöker dock fylla på förrådet nu under tiden gogubben fortfarande är hemma. Igår varre då en jäkla tur i oturen att jag var vaken mitt i natten med Ailin som hade magknip. För ja, då hör jag ett spolande läte och upptäckte vattenläckage både ut och inifrån garaget, det bara forsade vatten inne i garaget och även ute från vattenslangsgrejen, så he rann ända ner till vägen. Vi fick inte stopp på det så, fick ringa ahems akut nr. Som tur är så hann vi rädda de sakerna som stod på golvet.. Allt förutom en barnsäng..




Annars då? Ja, på onsdag ska Ailin på läkar koll samt vägas och mätas. Även Lykke ska med och vägas samtidigt, då de tyckte hon vägde på tok för lite vid 18mån kollen. Men nu är jag 100% säker på att hon väger tillräckligt samt att hon vuxit på längden nå kopiöst!

Samma dag ska William iväg på ett besök hos frisören. Jag brukar i vanliga fall klippa honom, men hinner inte riktigt med det just nu. Så ett klipp hos frisören fårre bli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0