Textilfärg

Igår fick jag äntligen mitt paket från hm! Allt passade förutom en långklänning till mig, som var på tok för stor?! Vågade inte beställa en annan strolek, när jag faktiskt inte vet vilken storlek jag ska ta. Så köper en när vi far till Piteå istället!


Plusset med att kläderna kom var att jag fick Williams linnen och t-shirts som jag snörde på lite textilfärg på! Så kul med mer personliga tryck!

Ett vitt linne fick sig en stjärna på baksidan.

Ett grått linne fick dessa tuffa pilar på framsidan

Och på en T-shirt blev det "yes" på baksidan och "no" på framsidan





Riktigt nöjd över tröjorna och William blev jätte glad, det är huvudsaken!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0