120614

Igår kväll somnade båda barnen innan sju, det tackar jag för! Behövde den lilla extra egentiden och sömnen jag fick!


Ringde för övrigt barnmorskan idag, de skulle ringa upp tio över åtta på morgonen och än har ingen ringt. Testade ringa igen, då är de inte där förän på måndag. Suck! Jaja, får hoppas på att hon ringer upp imorgon, annars får jag snällt vänta tills på måndag.


Idag kom även gardinerna till bebisens rum, för långa så klart! Tänkte sy upp dem imorgon och måste även försöka få ordning på bokstäverna till William och Lykke. Men innan de blir det arbete för mig och dagis för barnen. Det bästa med morgondagen är ändå att min fina gogubbe kommer hem!!  ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0