Ja, men gäsp då

Huvva vilka mardrömmar jag hade inatt, vaknade flera gånger och så fort jag somnade om fortsatte jag drömma vidare på samma dröm, ursh ursh ursh! Det resulterade sig i att jag inte alls har varit pigg idag och hade kunnat gå och lägga mig för kvällen efter middagen. Dock tycker ju inte barnen det, så nu när de har somnat och jag har gjort mina sysslor så är det dags att stänga mina blå! 


Förresten, innan vi (jag och gogubben) somnade i lördags så fick han känns bebis sparka, den har varit blyg och slutat upp med sparkarna så fort gogubben lagt handen på magen. Men nu så! Igår kväll fick han även se hur magen rör på sig när bebisen sparkar. Jag blir lika förvånad varje gång, fastän det skett flera gånger förut. 

Kvällsmagen v.21 (20+5)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0