Kalla mig för desperat

Har under helgen gått och funderat alldeles för mycket på mitt senaste barnmorske besök. Känner mig så ledsen varje gång jag tänker på det, ursh! Så under dagen skrev jag till barnmorskan som är sjukskriven och hörde när hon skulle komma tillbaka. I augusti kommer hon! Snacka om lycka hära! Jag behöver förhoppningsvis bara gå på ett besök hos någon utav de andra barnmorskorna och sedan får jag tillbaka min barnmorska som jag haft under båda mina tidigare graviditeter, känns så skönt! 


Jag är i vanliga fall inte så brydd när det gäller doktorer och rädd är jag inte heller. Men när det handlar om barnmorskor och graviditet, ja då vill jag ha någon som bryr sig och redan vet allt om mig! Tycker verkligen inte om att inte bli tagen på allvar!


Så nu håller jag alla tummar och tår på att gamla vanliga barnmorskan verkligen kommer tillbaka!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0