Mor och dotter lördag

Igår var vi på cirkus! Jag, William och gogubben. Bestämde mig dock för att nästa gång vi går på bio är det maximum som gäller, var inte direkt så imponerad över denna! Huvudsaken var iaf att William var nöjd! 

Direkt efter cirkusen så for William till sin pappa och stannar där tills på måndag. Vi saknar redan ihjäl oss efter honom!!


Idag har det varit en mor och dotter dag, då den andra karln i huset också for bort. Gogubben for nämligen iväg på stadsfesten, men inte hänger vi läpp för det. Istället har vi haft en mys dag, jag och lill gumman! Dock bestämde hon sig för att göra en tidig kväll, då hon hoppade över sovstunden på dagen. Så istället gjorde jag klart bebisens lapptäcke, städade och tvättade bort det sista i tvättkorgen. Nu ska jag ta en skål körsbär och mysa ner mig brevid Lykke samt slå igång en film, härliga lördag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0