Skellefteå

I lördags var vi till Skellefteå för att fira mina syskonbarn Kevin och Amie som fyllt år båda två. Nu är de minsann inte små längre... ❤️


Vi var och matade änder, gåsar och svanar, samt att duvorna och måsarna roffade åt sig utav brödet! William är så förtjust i fåglar och att få mata dem är så kul för honom. Lykke däremot, där var det olika känslor. Fåglarna är ju vana att bli matade och därför inte direkt rädda, så när en and kom för nära lilla Lykke klättrade hon fort som attan upp i min famn. De stora fåglarna var roligare att mata tyckte hon, för de var bakom stängsel. Hahah!

En tur förbi en lekpark och som jag önskar att det fanns en så fin lekpark här! Med sån dära plast asfalt (vet inte vad det heter), fina gungor, roliga klätterställningar samt lite "tanke stationer" där man får fundera på hur vissa saker fungerar. 


Vi gick även till ett litet fik som ligger på en ö, så fint och så mysigt! Dit borde alla fara någon gång


Efter en hel dag ute blev barnen väldigt trötta, så vi tog en sväng förbi Ica maxi och sen raka spåret hem för att lägga de små. Kan även tala om att även jag var trött!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0