v.22

Idag gick vi in i vecka 22! Hade som sagt tid hos någon ny barnmorska. Väldigt missnöjd med bemötandet, kände mig i princip överkörd när jag gick därifrån! Tacka vettja Anna-Maria, gu va jag önskar att hon började arbeta igen, håller tummarna på att hon hinner komma tillbaka innan bebis tittat ut! 

Nästa gång har jag tid hos ännu en ny barnmorska. Hoppas hon är trevligare! 


Bebis mår iaf bra och hjärtljuden pickade på i 145. Mitt järnvärde låg inte så bra till, så får börja knapra dessa järntabletter hädanefter. Jag hade ökat 0,8kg i vikt sen inskrivningen, inte alls så konstigt med tanke på att jag rasade i vikt i början av graviditeten! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0