Lilla pyret

Lilla pyret i magen växer på all eftersom veckorna går och jag längtar så tills den kan sparka hårt så även pappsen kan känna. Just nu talar lilla pyret om att h*n är vaken, lite sprattel då och då varje gång jag går och lägger mig. Underbart! Tänk att man glömmer bort känslan så fort och att jag nu får uppleva den för tredje gången, magiskt! 


De första veckorna i graviditeten mådde jag så illa och istället för att gå upp så gick jag ner 6,5kg. Men efter illamåendet lagt sig för ett par veckor sedan så kunde jag börja äta igen och har förmodligen börjat vända på dessa minus kilon. 

Bara nu i veckan så sa det poff och magen blev betydligt större än förra veckan. Måste erkänna att jag verkligen tycker om att vara gravid. Visst man får med sig olika graviditetskrämpor, men samtidigt har jag turen att bära på ett barn, vårt barn ❤️


Mina cravings för tillfället är oliver och frukt. Kan helt ärligt ta en burk oliver, sätta mig i soffan och klämma i mig hela framför en film. Jag som i vanliga fall inte gillar dessa oliver så mycket! 

Första inköpet vi gjorde till pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0