tidigt ul

Var på ett tidigt ul i mars, för att fastställa hur långt gången jag var, samt att jag var väldigt orolig. I alla fall så kom de fram till att bebis skulle kika ut 7e november, men bm sa flera gånger att det var väldigt svårt att veta exakt förän rul. Hon sa även att hon kunde ha fel 14 dagar mer eller mindre. Alltså bör min uträkning stämma, för enligt befruktnings datum, mens m.m så är bebis beräknad 22 oktober. Fast till veckan blir vi helt säkra på den fronten, eftersom att rul är då, som sagt!
 
 
Känner mig fortfarande orolig, den värsta oron försvann när illamåendet dök upp. Då är man liksom säker på att bebis faktiskt lever. Men när illamåendet försvann för ungefär fyra veckor sedan, lite mer kanske så dök oron upp igen som ett brev på posten. Suck! Förstår inte varför jag känner mig så orolig nu, gjorde det inte alls när jag bar på William eller Lykke. Kanske beror på att man blir mer medveten om vad som faktiskt kan hända, via media och så. Hur som helst så känns det nog bättre efter rul och när jag kan känna bebis, samt när det dyker upp någon bebismage. Än så länge är jag rätt så platt på magen, i princip som vanligt. Förutom när jag ätit något, då sväller jag upp lite.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0