Bytt är bytt

Tacka vettja att gogubben bytte däck på båda bilarna igår, när vädergudarna helt plötsligt kom på att släppa flera cm snö över Arvidsjaur. Nya torkar blad fick även pryda min bil och vilken skillnad, som natt och dag! Gogubben hann även en sväng på återvinningen under gårdagen, han är så duktig och vill få allt klart inför bebisens ankomst. Nu ärre bara studsmattan som ska ner innan den snöar fast.


Jag däremot gjorde inte många knop igår, en tvättmaskin körde jag och så hälsade jag och Lykke på hos Matilda, Adam och Melinda. Senare under dagen kom mina föräldrar förbi på en kaffe kopp och ännu senare kom Sandra och Linus förbi med en äppelpaj, himla god var den också! 


Idag funderar jag på om håret ska få lite färg, utväxten är inte så fin direkt och man har inte allt för mycket tid över till sådant när bebis väl kommit. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. 


Gogubben är ute och leker med barnen just nu, medans jag sitter i soffan och äter eller försöker äta frukost/lunch, fick mig en liten sovmorgon och jag kan tala om att det behövdes verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0