Dagis fotografering

Godmorgon eller så inte, fy vad jag är trött idag. Trots att jag bara vaknade vid fem för ett toalettbesök och sen upp vid sju för att göra oss klara. Under morgonen har vi nämligen varit iväg på dagis med Lykke för att ta dagisfoton. 

William for till sin pappa i söndags och kommer hem imorgon, hade turen att träffa lilleman på dagis och tjuva åt mig några pussar! 


Vi skippade däremot syskon bilder eftersom att det ändå kommer en till. Så det kan vi vänta med.


Idag ska vi inte göra allt för mycket, iaf inte jag och Lykke. Pappan i huset bygger en koja åt barnen och jag tänkte mer sikta in mig på att åka iväg och inhandla mig nå nytt smink. Bra arbetsfördelning!


På tal om en annan sak. Under denna graviditeten har jag inte haft så mycket humörsvängningar, däremot har jag haft lätt till att falla i gråt (jag som i vanliga fall nästan aldrig gråter). Men igår kväll, fy vilket humör jag hade, arg och lätt stött mot gogubben, då menar jag verkligen bara mot gogubben. Allt han gjorde var fel! Märkte av det själv och så blev det så där att man tänker "men varför gör jag såhär?!". tjaa, men ibland måste även karlarna få känna av dessa hormoner! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0