helg

Ja, i helgen känns det ändå som att det varit fullt upp.
I fredags var gogubben iväg och fixade foton till skoterkortet, som vi sedan postade iväg. Han fick ju trots allt ett skoterkörtkort i julklapp av mig och hans föräldrar, så det var liksom dags att skicka iväg papprerna så han får ett ordentligt kort! En tripp till vittjåkk för bus och lek fick det även bli, samt att William fick följa med mormor och morfar + kusinerna Amie och Kevin till ett solrum på ringelsta. Mycket uppskattat från lillemans sida! 
 
 
Lördagen var det upp och hoppa i tid, så vi skulle hinna iväg till arjeplog i någolunda tid. En sväng på marknaden gjordes med gogubbens syster, dock hittade vi ingenting förutom att Lykke fick en ballong och William en leksak. Sen hem till gogubbens föräldrar och käka lunch, köttsoppa stod på menyn och kort därefter for gogubben och William iväg för att åka helikopter över Arjeplog. Första gången för dem båda, så helt klart en upplevelse.
 
Sen hem och så blev vi bjudna på middag hos mina föräldrar. Efter det for jag och William till min kära vän Sandra som fyllde år!
 
 
 
Idag passade jag faktiskt på att ta en sovmorgon, om än jag inte sov hela tiden så fick jag iaf vila och ta ett långt bad efter uppstigning. Vi for till mina föräldrar för att busa med kusinerna innan de skulle fara och sen for min gogubbe till norge igen och William for till en vän på kalas. 
 
 
Nu ikväll tänkte jag ta och packa om barnens väskor inför dagis imorgon, samt lägga in fler kläder till mig i bb väskan då vi faktiskt inte har någon aning om hur många dagar vi blir där.Inte för att vi ska iväg imorgon, men minnet sviker en ofta nu mera, så likest att göra det medans man minns! Sen ska jag minsann ta och göra mig en milkshake och landa i soffan en stund.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0