påväg hem till oss

Dessa två från babyland klickade vi hem under dagen. Babysittern är väl inte det snyggaste jag sett direkt, men den verkar vara sjukt bra och då får det faktiskt kvitta om den är snygg eller ej! Det var gogubben som promt ville ha den eftersom att han tror den kommer vara en bra avlastning för mig, när han börjar om att arbeta i januari igen. Vilket jag kan hålla med om, gäller dock bara att bebisen ska tycka om den också! 
 
 
Barnvagnsreflexerna har jag velat ha ett bra tag och det passar ju ypperligt att testa dem nu när vi går mot mörkare tider. Förra året hade vi nämligen problem med att hitta reflexer som satt kvar, så nu håller jag tummarna på att de här ska sitta! Man klistrar fast dessa på sitt barnvags chassi och så ska man synas innan 200m, vilket känns tryggt! Ett plus är även att de inte syns om dagen när de finns i samma färg som chassitet 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0