Bm

Hos barnmorskan gick det bra! Jag hade ökat i vikt samt två cm på symfusmåttet, så bebis växer på som den ska. Mitt blodtryck är fortfarande inte helt okej, men utanför faro zonen ännu som tur är! 



Vi pratade lite allmänt om mitt kommande möte i Piteå och fick lite tips m.m. Det känns skönt, nu håller jag bara tummarna på att de faktiskt ger mig/ oss en förlossningsplan. För föda hemma har jag minsann inte tänkt göra en gång till, pass på den! 


Bebisens hjärtljud lät fint och barnmorskan undrade vad vi tror det är för någon däri. Jag tror fortfarande stenhårt på att det är en pojk och kommer nog bli förvånad om det kommer ut en tjej! Gogubben tror fortfarande att det är en liten tös jag bär på. Men om det blir en pojk eller en tjej spelar så klart ingen roll ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0