förlossningsplan

Fick ett samtal från norea igår på förmiddagen. Personen som ringde undrade om jag ville ta "mötet" över telefon, med tanke på milen. Himla smidigt måste jag säga, slippa åka långt för endast ett förberedelse samtal. Hur som helst så fick jag dra hela förlossningen med Lykke, samt Williams.
 
 
Jag fick en tid för att träffa en läkare (om en månad) som arbetar både i piteå och i sunderbyn på förlossningen, via henne ska jag få en förlossningsplan och enligt kvinnan som ringde så lät det förmodligen som en igångsättning vid fullgångna veckor, ev att jag får bo på deras patienthotell. Eftersom att jag blev igångsatt med William utan problem, så trodde hon inte det skulle vara några problem denna gången heller. Nu känns det verkligen som att en stor sten lyfts från mina axlar. Visst, bebisen kan komma tidigare eftersom att det är tredje barnet, men det återstår att se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0