Hjälpsamma barn

Imorgon är det dags att köra till Piteås sjukhus igen. Det är William som ska kollas upp även denna gången, jag håller tummarna på att allt bara ska visa sig vara okej! Vilket jag även tror att det är, men är hellre på säkra sidan än osäkra.


På måndag ska han även på bvc för 5 1/5års kollen. Vaccinet ska också tas. Han har varit/är väldigt spruträdd till och från, det beror helt och hållet på hur personen som ger/tar sprutan bemöter honom. Men om man ger honom en liten förvarning någon dag innan, så brukar det gå rätt så bra ändå.



Idag har barnen hjälpt till att städa här hemma. William körde rejs med dammsugarn, medans Lykke hjälpte mig att hänga tvätten. Himla duktiga barn jag har! ❤️ Underlättar oerhört mycket när Lykke lyfter upp tvätten åt mig, så jag slipper böja mig tjugohundraelva ggr, ett stort + är ju även att hon faktiskt tycker om att göra det. Vi plockade bort lite sommarkläder, skor och sånt där i hallen. 


Nu har jag även packat klart bb väskan, det känns skönt att ha det gjort, så man slipper panik packa i sista sekund! Visst, gogubben har jag inte packat åt. Men han har sin "Norge/arbets" väska alltid packad, så han får helt enkelt komma ihåg att ta med den.


Har även börjat kika på födelsedags present till Lykke, julklappar till barnen och presenter som bebisen ska ge till sina syskon vid hemkomst. Ja, jag vet att jag är tidigt ute. Men förra året hade jag redan köpt första julklappen i juli, hahah!  Kan iaf tipsa om lekhallen.se som har mycket fint till bra priser, många av mina favorit märken finns även där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0