Läkarbesök

Vilka fina besked vi fick idag! Rören som jag trodde åkt ur Williams öron, satt kvar (det ena lite längre ut, medans det andra satt perfekt). Han har bra hörsel, men lite sämre på ena örat. Fast det är ingenting som är anmärkningsvärt så att säga! 

Polyperna såg bra ut, så även där slipper vi en operation. Samt att de kollade halsmandlarna och även där såg det fritt och fint ut, ingen förstoring på något sätt! Så otroligt bra nyheter!


William var så duktig under alla undersökningarna och jag känner mig så stolt över honom! Han fick så klart välja en liten leksak på barnens land, just för att han var så duktig!


På vägen hem sa William att han saknade sin lillasyster så mycket och berättade hur söt han tyckte hon var. Nog värmer det extra mycket i mamma hjärtat när de är så fina mot varandra. Visst bråkar de med varandra ibland, men det tar inte lång tid innan dem är sams igen och kramas. 



Tidigare under kvällen hängde jag tvätten och barnen lekte i sina rum här uppe. Men så plötsligt blev det helt tyst, så jag kikade runt och hittade dem här, i min och gogubbens säng. Där hade de myst ner sig under täcket och William hade slagit igång tvn på barnkanalen. Mina goungar! ❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0