söndag

Idag har jag helt ärligt sovit i princip hela dagen, senadrag och alla vak nätter med Lykke tog ut sin rätt. Tur gogubben var hemma. Men nu är mina batterierna laddade och vi är laddade inför veckan. 


William är pigg och fräsch igen, så imorgon får han fara på dagis igen. Som han längtar efter kompisarna. Lykke däremot får ta och stanna hemma imorgon, hon är inte helt frisk ännu. Så hon får även följa mig till barnmorskan imorgon. 


På tisdag ska jag iväg till Piteå sjukhus med William, hörseltest och koll av polyperna. Är väldigt säker på att rören han fick inopererade i öronen åkt ut ur. Lykke är väl förhoppningsvis frisk tills dess, annars rycker mormorn ut och är hemma med henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0