Tand eller växt

Effektiv dag må jag säga. Städade halva  huset medans de större barnen var på dagis. Hann även klippa mig och jaa jag klipper mig själv än! Billigt och det blir som jag vill ha det, alltså slipper jag vara missnöjd också. 

Ailin ha dock sovit dåligt några nätter här och varit otroligt mammig samt grinig på köpet. Misstänker att det är nån bissing som är på g eller så är hon i någon växt period. Äta, äta, krångla, äta, sova, äta, äta, äta, krångla består hennes schema av just nu. 

Men så fort man får ett leende, så är allt glömt igen ❤️



Nu ikväll har jag suttit och fyllt i tjejernas "mina första år" böcker, men att skriva ut bilder till gick åt pip svängen, när jag upptäckte att skrivaren hade slut färg.




Så istället tvättade vi (läs jag och Ailin) undan lite tvätt, plockade ur diskmaskinen och slö tittade på tv i väntan på trolljägarna och stalkers. 




Hemskt hur vissa människor beter sig mot andra! Fy! Jag fick rent utav ont i hjärtat av att se vissa saker och jag hoppas innerligt att sådana personer inser sina fel och slutar trakassera folk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0