Väljer själv

William och Lykke sover sen en timme tillbaka, så jag hade tänkt sätta in all ren tvätt i skåp och lådor, men Ailin hade tyvärr inte samma tanke. Vi ska tydligen sitta ihop denna kvällen också, så då får tvätten snällt vänta tills imorgon. Då kommer även pappsen hem! ❤️


På fredag åker jag och svärmor till stan. Jaa, Ailin följer så klart också med! Shopping och en sak till står på schemat, något som jag längtat efter så sjukt länge och äntligen blir det av! 

Minsta somnade gott i morfars famn


Lykke valde kläder till Ailin idag och till sig själv också (som hon gör varje dag), den där lilla kläd tokiga damen! Hon älskar redan nu kläder i alla dess former och färger, för henne är det en fröjd att vara och shoppa medans William bara vill iväg. Hahah!  Så jag gissar på att det kommer vara en överlycklig liten tjej på fredag kväll, när vi kommer hem med nytt till hennes garderob ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0