STOPP




Lill damen kom även på nu i helgen hur man snurrar runt från rygg till mage snabbt! Vilket som så klart känns kul men samtidigt läskigt. Jag vill verkligen inte att hon ska bli stor, samtidigt som jag är så nyfiken på hennes framtid. Men hallå, man kan väl få ha en bebis länge den här gången? Både William och Lykke var sjukt snabba i utveckligen och Lykke växte/växer snabbare än blixten (hon är faktiskt lika stor som William var när Lykke föddes. Han var då 3år och 10mån, Lykke är nu 2år)



Men denna tösen verkar faktiskt ta det lite lugnare än syskonen, tack och lov! Ailin är en väldigt lugn bebis och fruktansvärt glad, ja verkligen super glad! Och ni ska se hur fin både William och Lykke är mot henne, mitt hjärta sprängs liksom av all kärlek och stolthet! ❤️


Hon blev för övrigt 4mån den 22a och vi hade tänkt ge henne den första smakportionen igår. Men tyvärr hade hon lite krångligt med magen, så jag tyckte vi kunde vänta och för att gogubbens ska få vara med, så får det bli nästa söndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0